Nu har favoritbloggerskan Foki startat igång en tävling!





Nu har favoritbloggerskan Foki startat igång en tävling tillsammans med
telia! Man kan vinna en bärbar dator + ett mobilt bredband från Telia. Datorn är en HP Compaq Mini 311c.



Svar: Telia har 3300 i Sverige och 25000 i hela världen.

Hej!
Nu vill jag skriva varför jag vill just vinna.

Jag och pappa ska resa till min mormor. Hon mår jätte dåligt och jag är väldigt ledsen. Jag har ingen bärbar dator och inte min pappa heller och vi kommer snart att resa dit. Pappa har inte råd att köpa varken en till honom eller till mig. Jag vill jätte gärna ha med mig en bärbar dator när jag reser dit och det vore jätte kul och överlyckligt att få vinna. Jag älskar att blogga speciellt när man ska på utflykt, jag vill hålla kontakten med mina nära och kära när jag är på utflykten. Jag är faktiskt jätte ledsen över att jag och pappa inte har råd att köpa en bärbar data.
Jag skulle också vilja blogga så mycket och att göra folken glada.























 

Nu skriver jag från min kompis data :):)



يا
الله اني افوز المسابقه




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0